Marketing aanpakken voor NOVO dagbesteding
Creatieve Weg is gevraagd door NOVO om voor drie dagbesteding locaties mee te denken en werken aan de marketing strategie. Het doel van deze samenwerking is een sterk merk maken van NOVO.
Marlie Wabeke over de resultaten: “In februari 2015 zijn we met 3 dagbesteding locaties van NOVO de samenwerking met Creatieve Weg gestart in de vorm van een zeer inspirerende brainstormsessie. Een schuifdeur vol ideeën was het resultaat. In het daaropvolgende jaar hebben Jonathan en Ferrick ons op weg geholpen met het beter vermarkten van onze producten en naam. Er ontstond een niet te stuiten bron van ideeën, waarbij zij ook de uitvoering van een aantal ideeën voor een groot deel voor hun rekening hebben genomen. Een tomeloze energie bezitten deze beide heren. En daarnaast de vaardigheden en het netwerk om ideeën om te zetten in daadwerkelijke resultaten:
– nieuwe producten
– inrichtingsvoorstellen
– nieuwe samenwerkingspartners om producten bij /mee op de markt te brengen
– een gezamenlijk product van de 3 deelnemende locaties.
Een van de mooiste resultaten is wel dat er bij meerdere Gamma’s in de stad briketten en andere houtproducten van NOVO worden verkocht.
Hartelijk dank voor alles!”