Creatief traject
Op weg naar een succesvolle organisatie komen er veel obstakels tegemoet. Om deze obstakels uit de weg te gaan kan uw organisatie kennis van buitenaf gebruiken. Creatieve Weg biedt marketing kennis tijdens een creatief traject. Een creatief traject heeft als doel het bedenken en implementeren van een passende marketingstrategie. Dit wordt gedaan in meerdere fases.
Er wordt gestart met een creatieve sessie waarin een marketinggerelateerde uitdaging centraal staat. De deelnemers van deze sessie zijn een mix van de opdrachtgever en werknemers van de organisatie. Creatieve Weg vult dit aan met een team van gemotiveerde MBO, HBO en WO studenten speciaal voor de opdracht geselecteerd. Tijdens de sessie worden er meer dan 150 ideeën bedacht.
Na de sessie wordt er, tijdens een gesprek met Creatieve Weg en de opdrachtgever, de marketingstrategie bepaald. Dit wordt gedaan door het kiezen van de beste marketingideeën. Creatieve Weg zal de ideeën die gekozen zijn uitwerken en waar mogelijk implementeren. Alle uitwerking en implementatie wordt gedaan na bespreking en goedkeuring van de opdrachtgever. Het doel van het traject is omzetverhoging.