Creatieve sessie
Creatieve Weg neemt u mee in een creatief proces waarin een marketinguitdaging van uw organisatie wordt aangepakt. De deelnemers van dit proces zijn de opdrachtgever en medewerkers van uw organisatie. Creatieve Weg vult dit team aan met een team van gemotiveerde MBO, HBO en WO studenten die speciaal voor de opdracht worden geselecteerd. Gezamenlijk worden er meer dan 150 marketingideeën bedacht.
De sessie is opgebouwd uit verschillende delen. Er wordt gestart met een briefing van de opdrachtgever over het bedrijf en de marketinguitdaging. Dit wordt gevolgd door een vragenvuur van de deelnemers. Met alle informatie wordt gezamenlijk een vraagstelling gemaakt die centraal staat tijdens de sessie. Aan de hand van onze begeleiding en een geselecteerde creatieve werkwijze worden er meer dan 150 unieke marketingideeën bedacht. Uit alle ideeën worden de beste drie ideeën geselecteerd. Deze ideeën krijgen, tijdens de sessie, een concretere invulling aan de hand van “De Creatieve Weg” (hoe, wie, wat, waar in de vorm van een mindmap).
Gedurende het creatieve proces wordt u meegenomen in het enthousiasme van het team van studenten en de begeleiders. Het enthousiasme houden wij vast door binnen een week na de sessie een aanbevelingsverslag op te leveren. Hierin staan alle losse ideeën, de concrete plannen en aanbevelingen aan de hand van wat er tijdens de sessie besproken is. Vervolgens worden de aanbevelingen en vervolgstappen besproken om de weg naar een succesvolle oplossing te vervolgen!